Lambre: Často kladené dotazy

 

Kde jsou vyráběny parfémy L’ ambre?

Produkce L’ambre je vyráběna na parfumerní továrně Technico Flor ve Francii z vysocejakostních přírodních surovin – ve stejných továrnách, kde zadávají zakázky na výrobu parfémů známé módní domy. Totožné technologie, totožné ingredience, totožné vůně. Na stejném místě, v továrně, je parfumerie umístěna do jednotlivých flakonů a je opatřena obalem. Kvalita produkce je prvořadá, nikdy se nesetkáte s padělkem či imitací. Poněvadž se jedná o parfumerii špičkové kvality, veškeré vůně se na pokožce uvolňují ve 3 tónech, které jsou zřetelně patrné – vůně se mění na základě odlišné časové periody odpařování složek. Pro každého člověka je charakteristické individuální vyznívání vůně. Pokud aplikujete totožnou vůni na obě zápěstí v intervalu 20 minut (zpočátku na jedno, po uplynutí 20 minut na druhé), zřetelně pocítíte změnu vůně v závislosti na čase (vůně na zápěstích se budou odlišovat). Trvanlivost parfumerie L’ambre zcela vyhovuje všem normám Francouzského výboru pro parfumerii. Produkce je certifikována na území EU. (Prohlášení o shodě). Pro Vás bude jistě nejlepším krokem si kosmetiku vyzkoušet a přesvědčit se o tom, že kvalita a stálost vůní předstihuje Vaše očekávání.

Proč není parfumerie L’ambre drahá?

Pokud zajdete do značkového firemního salónu, je zde možno spatřit parfémy v cenových relacích od 2.000,- Kč a výše. Za co platí zákazník takovou cenu? Jakým způsobem je vytvářena cena?

Kupříkladu, jestli je podmínkou pro získání jednoho flakonu parfému v drahém salónu vysoká cena – 100%, je tato tvořena z několika částí:

25 až 30% z ceny parfému je věnováno na reklamní kampaň. Parfémy, stejně tak jako další libovolné produkty, jsou nabízeny v reklamě. Dříve, než se nové parfémy objeví na pultě, předchází mohutná reklamní kampaň, která stojí cca. 30 miliónů dolarů, což odpovídá 25 až 30% ceny parfému. Vzpomeňte si na reklamní strany špičkových magazínů typu “Cosmopolitan”,”Elle”, “Woman” a desítek dalších, reklamní šoty v televizi. Na roli tzv. “Tváře” vůně se často hlásí známé hvězdy, výrazně placené (Poeme od Lancome propaguje francouzská herečka Juliette Binoche, a legendární parfém Chanel 5 je asociován s tvářemi Catherine Deneuve či Nicole Kidman).

Do 30% tvoří odpočet resp. honorář ve prospěch zákazníka, jehož jméno je uváděno na obalu ( při užití jmen známých herců apod.).

Do 20% z hodnoty parfému je vynakládáno na hezký obal a drahé sklo (nezřídka křišťál), ze kterého je vyroben flakon. „Ošacení“ vůně – flakon a obal – je promýšlena obzvláště pečlivě, vždyť zejména tento faktor má upoutat zájem klienta mezi stovkami dalších parfémů v obchodě. Nezřídka samotný flakon představuje jakoby samostatný umělecký výrobek a návrháři parfumerních obalů mnohdy dosahují tak vysokého stupně slávy a ocenění, jako vlastní tvůrci parfému. Například, byla tendence, aby všechny rohy flakonu „Good Life“ od Davidoffa byly ideálně rovné, byl předěláván celkem 19 krát. A na každou variantu byl vynaložen měsíc usilovné práce a taktéž nemálo peněžních prostředků.

Do 20% je vynaloženo na skutečnost, že zákazník využívá služeb prodavačů v salonech s krásnými prosvětlenými vitrínami (obchodní přirážka).

Takovým způsobem dochází tomu, že ze 100% původní ceny parfémů na cenu vlastního parfému zbývá 10-15%.

Využívaje bezprostřední dodávku produkce směrem od výrobce přímo ke spotřebiteli, s vynecháním všech etap, které přímo ovlivňují cenovou politiku a tvorbu cen produkce, nabízí společnost L’ambre spotřebiteli možnost získat vůně světového věhlasu, avšak se zcela přijatelnou cenou. Klienti L’ambre mají unikátní možnost zaplatit částkou pouze za samotnou vůni, ne za reklamu, známá jména, krásné balení a drahé sklo.

Proč na obalech chybí název parfémů?

Při výrobě vůní existují takové pojmy, jako „výrobce“ a „zákazník“. Věhlasné domy módy nevlastní továrny na výrobu parfumerie.Vystupují pouze v roli zadavatele pro výrobu vůně, tzn., že na základě jejich přání továrna-výrobce realizuje zpracování té či oné kompozice (složení, formule) budoucí vůně.

Továrna-výrobce je majitelem jednotlivých formulí k výrobě vůní, tzn., že se zabývá výrobou samotných vůní (tekutiny) a má oprávnění je prodávat prostřednictvím vlastní prodejní sítě unifikovaném obalu pod přidělenými číselnými označeními, či pod vlastními názvy, bez uvedení jména módního návrháře či tržního názvu vůně. Proto, pokud zaměříte zrak na obal, je na něm obchodní označení společnosti L’ambre a číslo vůně. Každému číslu v kolekci L’ambre odpovídá přesně definovaná vůně, známá ve světě pod konkrétně definovaným tržním označením.

Co je to parfém, toaletní a kolínská voda?

Parfém obsahuje 15 až 30 % kompozice, toaletní parfém nebo Eau de parfum 8 až 15 % kompozice, toaletní voda nebo Eau de toilette 4 až 8 % kompozice v kocentrovaném lihu. Kolínská voda (Eau de cologne) obsahuje 3 až 5 % kompozice ve zředěném, často 70%ním lihu (obsahuje 70 % ethanolu).

Každý člověk má svou vlastní specifickou vůni. Závisí to na vlastnostech jeho pokožky, způsobu výživy a životních zvyklostech. Parfém, který u jednoho uživatele voní velmi příjemně, může na pokožce jiného uživatele působit poněkud odlišně.

Jsou výrobky testovány na zvířatech?

Ne. Evropská unie zakazuje testování kosmetiky na zvířatech.

Evropský parlament schválil pozměňovací návrh směrnice o kosmetice, která v rámci EU zakazuje testování kosmetických výrobků a jejich složek na zvířatech. Směrnice rovněž zakazuje prodej kosmetiky, která byla testována na zvířatech v jiných částech světa.

Mohu vydělávat více, než vlastní sponzor?

Ano, můžete. Ve společnosti lze nalézt mnoho takových příkladů. Úroveň výdělku je postavena na logicky budované odbytové síti, o čemž je referováno v procesu vzdělávání (marketingový plán) a, samozřejmě, na celkových osobních schopnostech a pracovitosti.

Je to pyramida?

Společnost L’ambre pracuje na principu Multi–level–marketingu (MLM – multi level marketing). Mnohdy si lidé spojují MLM s podvodnou pyramidou. Pokud se tážete, proč tímto způsobem přemýšlí, v podstatě kdykoliv se setkáte s odpovědí, že nemají prakticky žádný vztah či důvěru k síťovému marketingu (MLM). O tom, jak lze odlišit oficiálně fungující a legislativně podpořený MLM marketing ve vztahu k podvodným pyramidám se dočtete zde.

Co bude následovat, pokud všichni podepíší smlouvu?

Taková situace může vzniknout v těch společnostech, kde je zakotven poplatek za registraci. Díky tomu, že pro spolupráci se společností L’ambre je nezbytné získání prostředků pro spolupráci – sadu vzorky vůní – do společnosti, jak je zvykem, vstupují lidé, kteří budou seriózně pracovat a vytvářet svůj byznys. Proto situace, kdy všichni „podepíší“, nehrozí.

Neexistuje fixní plat

Ale při této činnosti neexistují mantinely, které by Vás omezovaly vydělat si tolik, kolik si přejete! Pracujte a vyděláte si. Prožít celý život s fixním platem – jak bezvýchodné.

A co je nutno konkrétně uskutečnit?

Stručně řečeno: vyzkoušet a používat produkty a sdělovat informace o nich ostatním. Sami se vzdělávat. Vzdělávat ostatní. V podstatě je možno několika slovy pohovořit o všech výhodách spolupráce na pozici konzultanta společnosti – jedná se v podstatě o to samé, jako když to činí za pomoci několika slov lékař…učitel…vědec… Jedná se o profesi, kdy za účelem zvládnutí všech jejích nuancí je nezbytné absolvovat vzdělání (dostupné na seminářích a školeních společnosti, možno i dálkově).

Musím dělat pravidelné nákupy kosmetiky a parfémů?

Nemusíte. Objemy nákupů záleží čistě jenom na vaší volbě a zájmu vašich klientů. Smlouva je časově neomezená a je dědičná.

Je nutné „prodávat“?

Tyto kroky uskutečňujeme po celý život. Pokud jste spokojena s vytvořeným účesem, předáte informaci o „šikovné“ kadeřnici dále. Můžeme „prodat“ informaci o dobrém obchodu, představení, zubním lékaři atp. Je třeba provádět to samé a současně vydělávat peníze!

Kdy vydělám peníze?

Své první výdělky získáváte prvními prodeji. Bude záležet jen na vás jak rychle a kolik chcete začít vydělávat. Jsme tu však pro vás v případě jakékoli pomoci či rady, jak efektivně pracovat.

Potřebuji živnostenský list?

Zpočátku dle zákona není nutné vlastnit živnostenské oprávnění pokud používáte produkty pro sebe, či vaše příjmy nedosahují zákonem stanovené hranice pro nutnost ŽL. Pokud ovšem tuto činnost předpokládáte provádět ve větším měřítku, měli byste ŽL vlastnit.

Jaká je cena za poštovné?

Cena za poštovné, která běžně činí 103,- kč je vám účtovaná jednotně: 70,- kč na objednávku bez ohledu na množství nebo váhu produktů.

Při objednávce od 1.000,- Kč do 2.000,- Kč dostanete katalog zdarma.

Při objednávce nad 2.000,- Kč (na Slovensku nad 3.000,- Kč) je poštovné zdarma.

Budeme platit poštovné při vyřízení reklamace a jak vyřídit reklamaci?

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte-li ho nepoužité do 30dnů, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. Reklamované zboží zasílejte zpět obyčejnou zásilkou. Doručení reklamovaného zboží k nám na výměnu hradí zákazník (mimo osobního doručení).

Při převzetí zásilky jsem zjistili, že zboží bylo přepravou poškozené

V tomto případě je nutné zaslat poškozené zboží zpět a Vám bude nahrazeno novým produktem na naše náklady.

 Připojte se k nám.